JAK KUPOWAĆ

Zakupy w sklepie Esencja Kawy możesz zrobić szybko i prosto. Ponieważ sami nie lubimy rejestrować się w różnych serwisach internetowych, w naszym sklepie nie ma konieczności zakładania konta. Przy składaniu zamówienia wymagamy minimum informacji niezbędnych do zgodnej z prawem realizacji zamówienia i zagwarantowania sprawnej dostawy oraz pełni praw konsumenckich.

W sklepie produkty zostały pogrupowane w stosowne kategorie i podkategorie. W ramach każdej kategorii znajdują się produkty danego typu (np. kawy, ekspresy) a w ramach każdej podkategorii są te same produkty różniące się tylko dodatkowymi cechami.

Przykładowo – wybierając z listy kawę Mokaflor Red Blend zobaczysz opis tej kawy oraz różne dostępne wersje - różniące się masą, sposobem zapakowania oraz tym czy kawa jest mielona czy ziarnista. Żeby wybór był bardziej czytelny każda taka wersja produktu posiada osobną kartę ze zdjęciem i opisem wyróżniających cech.
Jeżeli towar jest dostępny w magazynie, to na karcie produktu pokazany jest przycisk „do koszyka”. Wybierasz ten przycisk tyle razy, ile sztuk danego produktu chcesz zamówić. Jeżeli potrzebujesz jednak większą ilość danego produktu, to wielokrotne klikanie nie jest najwygodniejszym rozwiązaniem. W takim wypadku możesz kliknąć tylko raz “do koszyka”, a następnie przejść do koszyka wybierając stosowną ikonę {cart} i tam zmodyfikować ilość towaru jaką chcesz zamówić. Jeżeli wprowadzona ilość przekracza dostępne aktualnie stany w magazynie, to w koszyku pojawi się czerwona ikona {empty} a przycisk składania zamówienia zostanie zablokowany. W takim wypadku trzeba zmniejszyć ilość lub usunąć towar z koszyka.

Kiedy w koszyku masz już wszystkie towary, jakie chcesz zamówić sprawdź czy wartość zamówienia (widoczna w koszyku) daje prawo do darmowej dostawy. Pod listą wybranych towarów znajduje się informacja czy zamówienie kwalifikuje się już na darmową dostawę, a jeżeli nie to za jaką kwotę trzeba domówić jeszcze towaru, aby dostawa była darmowa.

Darmowa dostawa obejmuje wyłącznie przesyłki na terenie Polski.

Po skompletowaniu towarów w koszyku trzeba złożyć zamówienie. W tym celu trzeba kliknąć i ikonę koszyka {cart} w którym widoczna jest lista zamawianych towarów, wybrane ilości, wartość każdej pozycji oraz łączne podliczenie zamówienia.

Widoczna w koszyku pozycja “Łącznie” obejmuje tylko wartość towaru bez kosztów przesyłki. Jeżeli zamówienie kwalifikuje się do darmowej przesyłki, to poniżej kwoty “Łącznie” znajduje się stosowna informacja.

Jeżeli chcesz już złożyć zamówienie, to w koszyku wybierasz przycisk “Zamawiam”. Gdyby jednak z jakiś powodów złożenie zamówienia nie było w danym momencie możliwe, to nic straconego. Zawartość koszyka będzie zapamiętana w pamięci przeglądarki internetowej i przy następnym wejściu do naszego sklepu będą oczekiwać gotowe do zamówienia produkty w koszyku. (Wymaga to jednak wejścia do sklepu z użyciem tego samego komputera/tabletu/smartfona i tej samej przeglądarki)

Składanie zamówienia

Kiedy klikniesz przycisk “Zamawiam” zostanie wczytany formularz zamówienia.

Na tym etapie niektóre programy typu “internet security” mogą ostrzegać, że strona prosi o podanie danych osobowych. Prosimy zweryfikować czy w pasku adresu widnieje symbol zamkniętej kłódki i czy zgadza się adres strony (https://demix24.pl), Jeżeli wszystko jest w porządku, to można kontynuować składanie zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

W pierwszej kolejności widoczna będzie tabela z podsumowaniem wybranych do zamówienia produktów.
W tabeli widoczne są wszystkie wybrane w koszyku produkty wraz z ilością i ceną. Widoczna jest też łączna wartość zamawianych produktów.

Może się zdarzyć, że na tym etapie pojawi się w tabeli ikona braku towaru na stanie.
Dzieje się tak, jeżeli w międzyczasie towar został wykupiony. Wówczas nie będzie możliwości złożenia zamówienia przed wcześniejszą korektą stanu koszyka.

Kolejna część formularza zamówienia to "Forma i koszty dostawy". Tutaj należy wskazać w jaki sposób zamówienie ma zostać dostarczone. Na chwilę obecną oferujemy możliwość odebrania przesyłki w paczkomatach lub punktach firmy InPost, dostarczenie kurierem firmy InPost, dostarczenie kurierem firmy Poczta Polska, odbiór w punkcie odbiorczym Poczty Polskiej (obejmuje placówki pocztowe, automaty Poczty Polskiej, stacje Orlen, sklepy Żabka, punkty firmy Ruch). Przy każdej z opcji dostawy podana jest cena jaka zostanie doliczona za wybraną usługę. Jeżeli wartość zamówienia przekracza określoną wartość, to koszt przesyłki wynosi 0 zł bez względu na wybraną opcję dostawy.

W przypadku zwrotu zamówienia, w którym przesyłka była darmowa zwracana kwota zostanie pomniejszona o wartość przesyłki w zrealizowanym wariancie.

Zamawiający

W dalszej części formularza należy podać dane zamawiającego. Potrzebujemy imię i nazwisko, email oraz numer telefonu. Podanie poprawnych danych zdecydowanie ułatwi realizację zamówienia. Szczególnie prosimy o poprawny numer telefonu oraz adresu email na który będą wysyłane wszelkie informacje dotyczące realizacji zamówienia.

Dane do wysyłki

Jeżeli w sekcji “Forma i koszty dostawy” wybrana została dostawa za pośrednictwem kuriera, konieczne jest podanie adresu dostawy. Wówczas poniżej danych zamawiającego pojawi się sekcja “Dane do wysyłki”. Należy wprowadzić tu dokładny adres na jaki ma zostać dostarczone zamówienie.

Poniżej jest pole wyboru określające czy zamawiający chce otrzymać fakturę lub rachunek. Jeżeli tak jest, to po zaznaczeniu pola “Chcę otrzymać rachunek / fakturę” pojawi się w formularzu sekcja “Dane do faktury”.Należy podać dokładnie dane na jakie ma zostać wystawiona faktura.

Metoda płatności

W kolejnej sekcji należy wskazać w jaki sposób zamówienie zostanie opłacone. Aktualnie dostępna jest wyłącznie płatność elektroniczna za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl lecz nie wykluczamy uruchomienia innych form płatności - w tym sprzedaży ratalnej czy leasingu w przypadku zamówień o wyższej wartości.

Zgody

Ostatnia sekcja formularza obejmuje oświadczenia zamawiającego. Trzeba potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem Sprzedaży Sklepu demix24.pl, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na kontakt drogą mailową i telefoniczną w celu realizacji zamówienia.
 

Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych danych w formularzu należy wybrać przycisk “Kupuję i płacę”. Jeżeli jakieś obowiązkowe do wypełnienia pole zostało pominięte przy wypełnianiu formularza, to zostanie ono zaznaczone na czerwono. Jeżeli wszystko zostało wprowadzone poprawnie to pojawi się monit “Potwierdzam chęć dokonania zakupu wskazanych towarów oraz potwierdzam poprawność wprowadzonych danych” oraz przycisk “Dalej”.

Teraz następuje zarejestrowanie zakupu o czym użytkownik zostaje poinformowany drogą mailową.

Po wybraniu “Dalej” otrzymamy informację “Teraz nastąpi przekierowanie do serwisu obsługującego płatności elektroniczne - Przelewy24.pl Prosimy nie zamykać tej strony” oraz przycisk “przechodzę do płatności”.

Po wybraniu przycisku otworzona zostanie strona serwisu obsługującego płatności elektroniczne - Przelewy24.pl.

Należy wskazać wybrany sposób zapłaty (dostępne są przelewy bankowe, płatność blikiem, a dla zakupów spełniających określone kryteria także płatność ratalna). Widoczna jest też całkowita kwota do zapłaty oraz informacje o zamówieniu.

W zależności od wybranej opcji otworzona zostanie strona wybranego banku lub usługi płatniczej (blik).

Po dokonaniu płatności nastąpi ponowne przekierowanie na stronę sklepu a system prześle mailem stosowne potwierdzenie. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty niezwłocznie przystępujemy do realizacji zamówienia.